Sunday, January 9, 2011

HANGIN AKU DIBUATNYAAAAAAA!!


title memang hangin habes, emo emo emo emo..
just came back from mempolish kereta..
ingatkan sorok kereta tak kene la spray like last year..
rupanya kene jugak even a week after my birthday..
tapi memang cari nahas la diorang ni, aku dah kata jangan..
so THE WAR IS ON babeh.. war towards kereta la..
kalau tuan badan memang setiap tahun pun kene spray..
tradisi turun temurun, memang spray tak leh elak la.. hehehe..
tak pasal pasal kene keluar duit rm120 td sebab nk hilangkan kesan..
dah la baru balik tangkap gambar, penat, diorang bleh plak buat hal..
kira birthday present la tu, polish and wax my wiski..
sape tak tau wiski is my car's name.. hehehehe..
apa pun thanks for the cake and all.. to kandar, bbq ko BEST!!
thanks sebab tinggalkan lana 2 lamb.. nyum nyum!!

diorang main spray, aku ada air mop lantai.. miahahaha!!

biasalah, mesti ada yg tak ikut arahan.. ngeeeee!!


nak pi menenangkan hati, sat gi kul 6pg nk kene bangun..
ade photoshoot kat sawah bendang.. boleh la menghijaukan mata..
tenang sikit perasaan yg terbakar ni..

owh btway, sape sape nk hire saya untuk tangkap gambar guna polaroid camera,
silakan!! saya boleh ja tangkapkan.. hehehe.. ptg semalam pi kerja pakai polaroid cam jek..


No comments: