Wednesday, February 24, 2010

ape dia?? perdana menteri!!

walaweiiiii.. keje dgn PM, bestnyeeeeeeeeeeeeee!!
so last monday, dpt call from someone in kementerian penerangan..
it's about gambar and PM la.. so mcm excited gile..
so lunch hour pi la jumpa, kasi tunjuk skit album bagai2..
so far ok, no problem.. sume pun suh accept job nie..
tp mak ckp, jgnnnnnn, stress!!
well it's true.. after baca skit job description, amek ko..
ternganga mulut tgk kesusahan kepayahan..
boleh bawak bergadoh la..
pikir punya pikir, i love my job as a wedding photographer..
so, kasi reject itu offer.. waaaaaaaaaaaaaaaaa..
kalau tidak, berjalan la aku seluruh dunia ikut PM..
lgpun keje sendiri ni best.. sendiri boss sendiri kuli..
sokay, next time bile dah kuat mental dan fizikal,
mungkin akanku cari peluang sebegini lagi..
adoiyaiiiiiiii, dh la peluang ni dtg sendiri.. x pe x pe, no regret!!

btway, td pegi sime darby, sbb ade org suh buat album utk PM kita..
if the album yg nnt aku nk buat nie cantek and berkualiti,
aku dapat la projek nie.. huiyoooooo rezeki rezeki..
hopefully album aku nnt memberi kepuasan kepada mereka yg melihat..
maka dapat la aku job membuat album PM.. wahhhhh, best best..
INSYAALLAH!! amin amin!!

bai bai for now!!

No comments: