Wednesday, March 25, 2009

WHY??

ini last week punya cerita!! saya ade seorg kwn yg bernama farah.. sejak dulu lg saye tau die ni mmg sgt emosi.. emosi die neh, ya rabbi, x bertempat.. saya sgt memahami perangai die itu.. masih terngiang di telinga saya, farah: "korg kene terima baik buruk perangai aku".. tp farah, the rules not goes for u only, kami nie?? u hv to understand dis, kite dh lama kawan.. and u shud hv known dis, yg kami nie mmg x suka tepon2 org, sms-ing org, apa tah lg dtg melawat secara tiba2.. so, next time if u want anything, u just say it out loud boleh tak?? im saying dis for me, yg lain tak terlibat langsung.. but the think is, i did sms-ed u and u reply nothing.. ya ya, u did replied saying dat u warded at ampang puteri.. but then when i asked u why, u diam jek.. and mase tu pulak lana mmg tgh rushing gile nk kejar masa.. ko pun tau kn aku dr dulu mmg x suka tepon2.. aku suke sms jekkkkkkkk.. x slhkn ko bg tau jek ko cirit birit smpi kene thn kt hospital.. boleh la aku jawab, "im going to kedah in half an hour, blk on sunday, nnt blk aku dtg tgk ko ok".. ha x de la ko rase mcm tersisih kn.. entah la farah, lana dh tak bleh berpikir dh pasal nie.. sape yg terasa2 tu, buang jauh2 la.. dh penuh inbox dh nie..

berbalik kpd kepemergianku ke kedah.. went there for hayree's side.. of cos wedding la kn.. duhhhhhh.. nk cite sikit neh.. kt kedah nie, byk jugak bende aku kene buat.. photographer cum driver cum pentouch up skit2 the hantaran cum tukang angkat kasut cum cum cum cum cum.. hahahaha.. bak kate pengantin perempuan, "kite nie sedara kn lana!!".. hahaha.. x gitu puan eryn!! thee heeeee.. anyways, i enjoy working with u guys.. nk cite pasal eryn nie, kerek die bleh thn gak la.. hahahaha.. lawak lawak.. pagi masa event tu, die call hayree si pengantin lelaki.. si hayree nie tak angkat tepon, si eryn ni pun ckp la.. "apsal x angkt fon nie, die ingat sape kawen hr nie, kawan die agaknye!!".. hahahaha.. ade lg.. time die tgh iron baju, "gosok bagai nk rak, baju kedut2 jugak, iron nie panas ke?? hati aku pulak yg panas nie!!".. adehhhh, gelak guling2 aku dibuatnye.. yg si hayree plak setiap kali kite suh posing, die kaku.. memanjang dok ckp.. "tak biasa buat, maklumlah tak pernah kawen".. hahahaha.. kelam kabut die bleh thn gak la.. dgn pakai baju terbaliknya.. kahkahkah.. ya rabbi, byk nk cite psl diorg neh, tp x tertulis, byk sgt.. kelakar sgt.. tp layanan diorg mmg tip top.. perut saye sentiasa kenyang.. bila kenyang, hati pun senang.. hehehehehe!!! mak aih, mcm karangan plak.. sudah sudah, nah tgk gmbr skit.. skit jek, nk byk2 gi tgk kt fotopages.. tp lmbt skit ah, x abes edit lg.. :-)


No comments: