Wednesday, October 1, 2008

E.I.D

Raya?? for me it's wear nice baju kurung/melayu, go to sedara mara's hse, eat eat eat and collect money and then go home watch rancangan hari raya.. nothing special, for me at least.. prolly bcos of dis, every saturday nite, all sedara mara will gather at atok's hse @ ampang jaya, so we kind a meet everybody there.. when raya, the different is the baju.. for me raya is only from 11am-8pm.. then blk rumah tukar baju, tgk tv.. dr kecik x pernah rase raya kt kg, main meriam buluh ke, play with the lintah kt bendang ke etc.. ombak jahat ombak jahat ombak jahat!! who has kg yg die bleh kasik kt lana, nk boleh?? x pun, next year u guys blk kg, do bring me along.. tp kn best raya kt kl nie, got no jam maaaaaaa.. mlm2 ronda2 tgk lampu pun hati senang.. huhu..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!

No comments: